یک آرم ، که یک علامت یا یک آرم است ، نمادی است که با کمک عناصر و عناصر گرافیکی طراحی شده است و میتواند نشانه هویت شرکت باشد. از همان جمله ، میبینیم که یک پارتیشن مفهومیگسترده تر است که به عنوان هویت بصری شناخته میشود ، که به عنوان هویت شناخته میشود. هویت بصری تجارت شما ، از جمله مارکها ، خدمات و انواع محصول ، نحوه تعامل با مخاطبان ، رنگهای سازمانی ، شعارهای تبلیغاتی و آرم را تشکیل میدهد. میتوانید استدلال کنید که آرمها مهمترین بخش هویت بصری شما هستند. از آنجا که شما باید فرآیند طراحی آرم ، اهداف و استراتژیهای شرکت ، جامعه عمومیو نوع محصولات و خدمات را در نظر بگیرید. برای سفارش طراحی سایتبا ما همراه باشید.
هدف از آرم چیست؟
رابطه اولیه با مخاطبان و مشتریان شما با همان آرم شکل گرفته است ، بنابراین شما به یک آرم جذاب مناسب برای تجارت خود نیاز دارید. اگر آرم شما با نوع فعالیتی که انجام میدهید سازگار باشد ، مخاطبان شما بلافاصله به آرم شما متصل میشوند ، که این یک مزیت برای شما است. ما در مورد ارتباطات صحبت کردیم. شما باید بدانید که مهمترین هدف از داشتن یک آرم ، برقراری ارتباط شدید با قلب مردم است. این رابطه باعث افزایش جامعه عمومیمیشود که هر روز شما را به رسمیت میشناسد و تجارت شما را رشد میدهد.
چرا
طراحی لوگومهم هستند؟
امروز دلایل زیادی وجود دارد که وی نشان داده است که او یک آرم شرکت دارد. دو
1. شناخت برند
2. یک مزیت رقابتی ایجاد کنید
اولین بدان معنی است که آگاهی از برند به سه عامل دیگر تقسیم میشود: آگاهی از یک برند ، آگاهی از دو مارک ، سه خاطره از این برند
توابع و اصول آرم
تاکنون کشف کرده ایم که آرم چیست و هدف آن چیست. ما همچنین بررسی کردیم زیرا داشتن یک آرم شرکت مهم است. سؤال اینجا این است که چه ویژگیهای آرمهای حرفهای و چه اصولی را باید به عنوان یک آرم طراح در فرآیند طراحی آرم در نظر بگیرید؟ این بخش پنج ویژگی اصلی یک آرم حرفهای را در بر میگیرد. اگر این پیشنهادات دنبال شود ، آرم طراحی شده طولانی خواهد ماند و به سرعت به اهداف تعیین شده میرسد.